کد خبر : ۲۲۱۵۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۳۰

خطیب جمعه دزفول:
زائران اربعین برای سفر به کربلا از مراجعه به دلالان خوداری کنند

خطیب جمعه دزفول گفت:زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای سفر به کربلا در اربعین از مراجعه به دلالان و سودجویان خودداری کنند تا مورد سودجویی برخی افراد قرار نگیرند.

 زائران اربعین برای سفر به کربلا از مراجعه به دلالان خوداری کنند

به گزارش شبکه خبری دز (دز لان ان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود:افرادی که قصد مشرف شدن به عتبات عالیات را دارند از طریق قانونی اقدام کرده و با مراجعه به سایت سماح نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی به عزاداران حسینی توصیه کرد از مراجعه به دلالان و سودجویان برای سفر به کربلا خودداری کنند تا احساسات مذهبی و شور حسینی آنان مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
امام جمعه دزفول اظهار کرد:در اربعین حسینی دنیا عظمت شیعه و مکتب اهل بیت (ع) را خواهد دید و پیام اربعین که حفظ وحدت شیعیان است به گوش جهانیان می رسد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی ،اربعین را مایه عزت ،سربلندی و امنیت دانست و گفت:ستاد اربعین در دزفول تشکیل شده و زمین مواکب ستاد اربعین تکمیل و در حال آماده سازی جهت خدمت رسانی به زائران حسینی است لذا از دوستداران اباعبدالله الحسین (ع)تقاضا می شود کمک های خود را برای خدمت رسانی به زائران داشته باشند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نمازجمعه دزفول نمازگزاران را به تقوای فکری در مقابل بی بندوباری فکری توصیه کرد و گفت:مومنان نباید اجازه دهند اندیشه و افکار لغو و بیهوده ای را جایگزین افکار خوب نکنند وبدون مطالعه و تفکر به هیچ موضوعی ورود و اظهار نظر نکنند.
امام جمعه دزفول گفت:هفته گذشته سیاست های کلی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تبیین و ابلاغ شد که انتخابات گذشته آسیب شناسی شده و همه مشکلات مدنظر قرار گرفته است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:چنانچه مسئولان و قوای مقننه ،مجریه و قضائیه بتوانند آئین نامه های ابلاغی را به درستی تدوین کنند نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد و سلامت انتخابات را همراه با آگاهی مردم ،قانون گرایی،شفاف سازی برای احزاب و گروه های مختلف و عدالت محوری شاهد خواهیم بود.
وی در یخش دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان نیز اشاره کرد و گفت:با فرمایشات مقام معظم رهبری افق روشن و امیدبخشی برای کشور در مسیر پیشرفت علمی تبیین شد و نقشه راه برای یک تمدن اسلامی نوین پیش روی مردم و مسئولان قرار گرفت که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه دزفول پرورش نسلی شجاع،مومن ،تحصیل کرده ،پیشگام،،مبتکر ،خودباور،پرنشاط و با انگیزه را از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی را به یک مسئله تاریخی تبدیل کند در حالی که روحیه جهادی و انقلابی گری است که می تواند کشور را از مشکلات بیرون بکشد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه دزفول به وضعیت منطقه نیز اشاره کرد و افزود:نبرد سنگین و سرنوشت سازی در موصل عراق و حلب سوریه علیه تروریست ها آغاز شده و بر خلاف سیاست های دوپهلوی آمریکا به زودی شاهد پیروزی رزمندگان اسلام خواهیم بود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:در آمریکا شاهد هستیم 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری که از دموکرات ها و جمهوری خواهان هستند در رقابتی بچه گانه به افشاگری یکدیگر پرداختند و قرار است یکی از این 2 ریاست جمهوری کشوری با بیشترین قدرت ،ثروت و سلاح اتمی و رسانه ای را بر عهده بگیرد که با این انتخابات روز به روز به قهقهرا می رود.
وی سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله مصطفی خمینی در نجف اشرف را نیز تسلیت گفت و افزود:شهادت ایشان که از الطاف خفیه الهی بود جرقه انقلاب اسلامی بود که با خون پاک خود کاخ دشمن سوزانده شد.
وی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به رزمایش فدائیان حریم ولایت توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:نیروی هوایی تجلی گاه رشادت و اقتدار رزمندگان اسلام است زیرا نیروی هوایی کشورمان قدرتمندترین نیروی هوایی منطقه را دارد.

برچسب ها: امام جمعه دزفول نماز جمعه اربعین زائران کربلا حجت الاسلام قاضی دزفولی