کد خبر : ۲۲۲۱۷۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ساعت ۱۷:۳۳

معاون اداره ورزش و جوانان دزفول عنوان کرد:
فعاليت 72 باشگاه ورزشی در دزفول/ انتقاد از کمبود برنامه های تفریحی و نشاط آور برای جوانان

معاون اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به فعاليت 72 باشگاه ورزشی در دزفول از کمبود برنامه های تفریحی و نشاط آور بويژه برای جوانان در این شهرستان انتقاد کرد.

 فعاليت 72 باشگاه ورزشی در دزفول/ انتقاد از کمبود برنامه های تفریحی و نشاط آور برای جوانان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، ناصر نظری ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ازابتدای سال 95 تاكنون 5 باشگاه ورزشی جديد در دزفول تاسیس شده است.

وی افزود:هم اکنون  72 باشگاه ورزشی درسطح شهرستان دزفول با هدف ارائه تفريحات سالم و تندرستی و ورزش فعالیت می کنند که هر کدام ازاین باشگاه ها دو نیروی کاررا به صورت ثابت و پنج نفررا نیز به صورت فصلی مشغول به کارکرده اند.

معاون اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دزفول به برگذاری 68 برنامه ورزشی ، تفریحی در ایام دهه فجر در دزفول اشاره کرد و گفت: هرهفته نیزبرنامه پیاده روی در برخی مناطق شهر از جمله پارک نارنج، کوی سعدی و بلوار پیام آوران برگزار می شود ضمن اینکه برنامه های کوهنوردی نیز بصورت مرتب در این شهرستان اجرا می شود.

نظری در ادامه با انتقاد از اینکه حجم و تعداد مراسمات عزاداری دردزفول از مراسمات شادی و نشاط آور بیشتراست، افزود: اگر می خواهیم افسردگی و ناامیدی را از جامعه دور کنیم باید در زمینه تفريح و فراغت جوانان جدی تروارد عمل شویم چرا که یکی از دلایل روی آوردن جوانان به اعتیاد و اقدامات ناهنجار میدان ندادن به آنها و عدم توجه به نیازهای ذاتی آنان است.

وی درپایان خواستار همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها و مسئولان شهرستان برای ايجاد فضای شادی و نشاط برای جوانان و توجه ویژه آنها به مقوله اشتغال و ازدواج شد.

برچسب ها: ناصر نظری اداره ورزش و جوانان دزفول