کد خبر : ۲۲۰۹۷۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۲۰

در حاشیه انتشار فیش نجومی!!! معاون شهردار دزفول
تبدیل یک روند اداری و رسمی به تسویه حساب شخصی و عقده گشایی سیاسی و حزبی توسط تعدادی از اعضای شورای شهر دزفول

این رسانه، اعضای شورای شهر و دیگر مدیران شهرستان را به چالش انتشار فیش حقوقی و همچنین اعلام اموال، دارایی ها و درآمد خود دعوت می کند، اگر مرد عمل به تکلیف هستید بسم الله

 تبدیل یک روند اداری و رسمی به تسویه حساب شخصی و عقده گشایی سیاسی و حزبی توسط تعدادی از اعضای شورای شهر دزفول

طیف شکست خورده شورای اسلامی شهر دزفول که با وجود بسیج کلیه امکانات و قدرت خود چه در داخل شورا و چه در فضای رسانه ها نتوانستند "محمدرضا کرمی نژاد" را از شهرداری دزفول عزل کنند در حرکتی غیراخلاقانه و بدور از شان و جایگاه شورای شهر اقدام به خودزنی رسانه ای کرده و برگ دیگری از نقشه خود را جهت تضعیف، به ظن خودشان همراهان و حامیان شهردار را رو کردند!
در همین راستا طیف ناکام شورا با همکاری یک رسانه غیره قانونی مشکل دار و مشکل ساز که در زمره نخاله های اجیر شده و فریفته دست برخی مسئولین است، سوار بر موج فضا سازی این روزهای رسانه های طیف تندرو که به اننتشار فیش های حقوقی چند ده و بعضا چند صد میلیونی حقوقی برخی مدیران ارشد خاطی به عنوان فیش های حقوقی نجومی می پردازند، اقدام به انتشار فیش حقوقی نجومی!!! یکی از معاونان شهردار دزفول که دست بر قضا با فشار و دخالت غیرقانونی همین طیف از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری که موسس آن بود جابجا شد، نمود.
این اقدام شتاب زده و مضحک در حالی صورت گرفت که مطابق فیش منتشر شده کل حقوق دریافتی این معاون که علاوه بر مدیریت اداره امور اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری، مشاور عالی و فرهنگی شهردار و قائم مقامی باشگاه شهرداری دزفول را نیز بر عهده دارد بالغ بر چهار میلیون تومان است که این مبلغ در مقابل دریافتی بسیاری از کارمندان و سایر معاونین و مدیران شهرداری قابل قیاس نیست و همانگونه که در همین سایت نیز ذکر شده است افرادی در سیستم شهرداری مشغول بکار هستند که حقوق های بالاتری را نسبت به دریافتی این معاون دریافت می کنند که بدلیل مشکلات حقوقی نامعلوم!!! که این سایت مشکل ساز عنوان کرده از انتشار آنها خوددرای کرده است، در حالی که این سایت فریب خورده مشخص نکرده که چرا معذورات حقوقی شامل فیش نجومی!!! این معاون نشده است.
البته این طیف منتخبان عجول که دلیل عدم کامیابی خود در عزل شهردار را ناشی از فعالیت و توانایی این معاون در تنویر افکار عمومی و حمایت وی از شهردار تلقی می کنند، با هر دست آویزی، خارج ازوظایف قانونی و حتی به دور از چارچوب های اخلاقی و انسانی سعی در ضربه زدن به وی را دارند و با دیدی سراسر بغض و کینه یک روند کاملا رسمی و اداری (استیضاح شهردار و عدم عزل وی پس از رای گیری) را به یک تسویه حساب شخصی و عقده گشایی سیاسی و حزبی بدل کرده اند.
این به اصطلاح افشاگریها در حالی با فضا سازي این طیف تندروی شورا بوسیله ایادی رسانه ایی نزديك به آنها انجام می شود که تعدادی از این اعضای شورا که مدام صدای "وا کارگرای" آنها گوش فلک را کر کرده و در نطق های خود برای احقاق حقوق کارگران یقه درانی می کنند، فقط مبلغ دریافتی حق جلسات ماهانه  آنها که از خزانه شهرداری آن هم دقیقا در سر وقت پرداخت می شود در هر ماه معادل حقوق حداقل چهار تا پنج کارگر حجمی شهرداری است که چند ماه حقوق خود را به علت مشکلات مالی شهرداری دریافت نکرده اند و البته این نکته را نباید از نظر دور داشت که این اعضای محترم علاوه بر دریافت حق جلسات میلیونی شورای شهر، از محل های همچون آموزش و پرورش، دانشگاه، نیروی انتظامی و سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی نیز تواما حقوق های میلیونی دریافت می کنند (البته بماند که برخی از این اعضا دست در کار خیر کشاورزی در هکتارها زمین کشاورزی متعلق به خودشان نیز دارند).
شعار حمایت از حقوق کارگران مظلوم و نیروهای پیمانکاری و حجمی شهرداری (که شعاری دهان پر کن جهت جلب توجه مردم خصوصا قشر آسیب پذیر کارگری جهت کسب رای در انتخابات است)  در حالی از سوی برخی از اعضای شورای شهر دزفول سر داده می شود که شنيده ايم همین اعضا با درخواست شهردار دزفول مبنی بر قراردادی کردن کلیه پرسنل پیمانی مخالفت کردند در حالی که تحقق این درخواست باعث افزایش ، یکسان سازی و پرداخت به موقع حقوق همه پرسنل اداری و کارگری و خروج آنها از زیر نظر برخی پیمانکارن سودجو می شد.
مردم فهیم دزفول باتوجه به هوش و آگاهی سرشار خود از اهداف پشت پرده و مضحک انتشار فیش چهار میلونی در قالب و عنوان فیش نجومی!!! آگاه هستند و به خوبی می دانند که دوره حرکات پوپولیستی (مردم فریبانه) به کمک پروپاگاندای (تبلیغات) رسانه های مزور و جیره خوار به سر آمده و در زمان مقتضی که همانا انتخابات سال آینده با کارت قرمز خود به عناصر تمامیت خواه و تندرو، جواب این بی اخلاقی ها و بی تدبیری ها را خواهند داد.
این رسانه مستقل و مردمی، اعضای شورای شهر دزفول خصوصا دلواپسان این شورا و دیگر مدیران شهرستان را به چالش انتشار فیش حقوقی (و سایر دریافت های مالی) و اعلام اموال، دارایی ها و درآمد خود دعوت می کند.
اگر فقط شعار نمی دهید، مرد عمل به تکلیف هستید و برای خدمت به مردم جانسوزی می کنید،از خودتان شروع کنید بسم الله...

برچسب ها: شهرداری دزفول شورای شهر دزفول استیضاح شهردار فیش حقوقی نجومی