کد خبر : ۲۲۲۳۸۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ ساعت ۱۸:۴۱

در پی اهانت به تصاویر شهدای مسجد پاسداران
لزوم برخورد بدون اغماض مسئولین امر با اهانت کنندگان به تصاویر شهدا در دزفول+ عکس

امید است ستاد تبلیغاتی رییس جمهور منتخب جناب دکتر حسن روحانی نیز با محکوم کردن این حرکت گستاخانه اجازه هرگونه برداشت سوء در این خصوص را به فرصت طلبان ندهند.

 لزوم برخورد بدون اغماض مسئولین امر با اهانت کنندگان به تصاویر شهدا در دزفول+ عکس

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) شب گذشته در اثنای جشن پیروزی دکتر حسن روحانی که به صورت خودجوش برپا شده بود در خیابان شریعتی فرد یا افرادی سودجو با استفاده از موقعیت و شلوغی این برنامه اقدام به پرتاب نارنجک های دست ساز(ترقه) به سمت بنر تصاویر شهدای مسجد پاسداران که بر روی دیوار این مسجد نصب شده است کردند.
قطعا این فرد و یا افراد اراذل و اوباش بوده که از فرصت شلوغی مراسم جشن هواداران رییس جمهور منتخب سواستفاده کرده و اقدام به انجام این کار شنیع کرده اند که جا دارد نیروهای زحمت کش انتظامی، امنیتی و قضایی به جد این موضوع را پیگری کرده و با خاطیان برابر قانون برخورد نمایند.
ذکر این نکته اساسی ضروری است که هیچگاه نباید فراموش کنیم که "ما هرچه داریم مرهون خون همین شهداست" و مردم دزفول فارغ از جناح بندی های مرسوم سیاسی چه اصلاح طلب چه اصولگرا و چه غیره در هیچ شرایطی اجازه توهین و حرمت شکنی به احدی را نسبت به این بزرگ مردان نداده و نخواهند داد.
امید است ستاد تبلیغاتی رییس جمهور منتخب، جناب دکتر حسن روحانی نیز با محکوم کردن این حرکت گستاخانه اجازه هرگونه برداشت سوء در این خصوص را به فرصت طلبان ندهند.

پانوشت:

پس از انتشار این خبر در سایت و کانال شبکه خبری دز، ستاد مرکزی دکتر روحانی در دزفول با صدور اطلاعیه ای که در کانال رسمی این ستاد منتشر شد به این عمل هنجارشکنانه واکنش نشان داد. متن اطلاعیه این ستاد بدین شرح است:

در پی انتشار عکسی در فضای مجازی در مورد تخریب و اهانت به عکس شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی،ستاد مرکزی دکتر روحانی در دزفول ضمن محکومیت شدید این اقدام زشت هرگونه انتصاب مرتکبین این عمل زشت به هواداران دکتر روحانی را رد،و خواستار تعقیب و مجازات عامل یا عاملین این حرکت تحریک آمیز میباشد.
ستاد مرکزی دکتر روحانی دزفول

برچسب ها: ستاد روحانی دزفول اهانت به تصاویر شهدا