کد خبر : ۲۲۲۲۹۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ساعت ۱۵:۱۶


اظهارنظر شهردار دزفـول در خصوص سخنان منتسب به شهردار اندیمشك

در پي انتشار مطلبي منتسب به شهردار انديمشك در خصوص حد و مرز دو شهر دزفول و انديمشك شهردار دزفول به ذكر نكاتي در اين خصوص پرداخت.

 اظهارنظر شهردار دزفـول در خصوص سخنان منتسب به شهردار اندیمشك

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان)، در پي انتشار مطلبي منتسب به شهردار انديمشك در خصوص حد و مرز دو شهر دزفول و انديمشك شهردار دزفول به ذكر نكاتي در اين خصوص پرداخت.

حدود و مرز بين شهر ها و استان ها بصورت رسمي از سوي وزارت كشور اعلام مي شود و ضرورت دخالت دیگران وجود ندارد.

محمدرضا كرمي نژاد خاطر نشان كرد: در ابتداي تصدي اينجانب به عنوان شهردار دزفول و همچنين جناب آقاي مهندس پاپي  شهردار محترم انديمشك جلسه مشتركي بين بنده و ايشان تشكيل شد و در اين جلسه طرفين متعهد شدند كه در جهت تقويت نقاط مشترك تلاش نموده و از بيان مطالبي كه موجب تفرقه و اختلاف مي شود پرهیز شود . در پي انتشار مطلب منتسب به جناب مهندس پاپي،‌شهردار محترم انديمشك ایشان طي تماس تلفني اظهار داشت كه مطلب منتشر شده در رسانه محلي انديمشك تقطيع شده سخنان وي بوده و جمله اصلي بكار رفته از سوي ايشان "پايگاه چهارم شكاري درب انديمشك" بوده كه سهواً و يا تعمداً كلمه " درب" از اظهارات وي حذف شده است.

وي تصريح كرد: شايسته است مسئولان هر دو شهر همه همت خود را در مسير آباداني ديار خود و تقويت دوستي بين مردم و همدیگر بكار گيرند تا موجبات نگرانی فراهم نگردد.

برچسب ها: محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول شهردار