کد خبر : ۲۲۱۸۷۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ساعت ۰۶:۰۹

فرمانده انتظامی دزفول:
کلانتری 19 دزفول با مشارکت اهالی کوی ولی آباد و مدرس در حال احداث است

فرمانده انتظامی دزفول از آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری 19 ویژه مناطق حاشیه ای ولی آباد و مدرس با مشارکت اهالی این دو منطقه خبرداد.

 کلانتری 19 دزفول با مشارکت اهالی کوی ولی آباد و مدرس در حال احداث است

سرهنگ علی الهامي در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: راه اندازی یک کلانتری در دو منطقه حاشیه ای و پرجمعیت دزفول (کوی ولی آباد و مدرس ) که تا پیش از این فاقد چنین مهمی بودند ضروری به نظر می رسید.

وی افزود: در همین راستا با پیگیری های مکرر به عمل آمده از سوی نیروی انتظامی دزفول و مساعدت و همراهی شهرداری، شورای اسلامی شهر، نماینده دزفول در مجلس، امام جمعه، فرمانداری و شورای تامین، ساختمان نیمه کاره بازارچه معلم شهرداری واقع در بلوار معلم برای احداث کلانتری مذکور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دزفول مساحت زمین این کلانتری را 570 متر مربع برشمرد و گفت:  احداث کلانتری آرزوی دیرینه مردمان شریف مناطق ولی آباد و مدرس دزفول بود که خوشبختانه این مطالبه با همکاری مسئولان و همت نیروی انتظامی محقق شد.

سرهنگ الهامي ياداور شد: زمین واگذار شده که در واقع یک ساختمان نیمه کاره بود اکنون با تلاش عوامل نیروی انتظامی و اهالی دو منطقه ولی آباد و مدرس در حال احداث است که همراهی این مردم با پلیس و مشارکت شبانه روزی آنها برای راه اندازی هر چه زودتر این مکان جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک هفته از آغاز عملیات تکمیل ساختمان و راه اندازی این کلانتری گذشته، گفت: پیش بینی می شود با وجود این مشارکت فعال اهالی دو منطقه مذکور در آینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح رسمی کلانتری 19 دزفول ویژه مناطق کوی آیت الله طالقانی و مدرس باشیم.

سرهنگ الهامي تاکید کرد: با راه اندازی این کلانتری، نیروی انتظامی همانند گذشته با تلاش شبانه روزی خدمات خوبی را به مردم این مناطق در راستای تامین امنیت پایدار آنها انجام خواهد داد.

وی درپایان عنوان کرد: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری رادر سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان تمام شهرستان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامي فرمانده انتظامی دزفول