کد خبر : ۲۲۰۲۹۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۱۲:۲۲

مطلبی در باب سخنان نسجیده یک مدیر!
آیا ادبیات فرماندار مصداق ساده لوحی است؟!

شنیده شده است که این مسئول در دوران دولت دکتراحمدی نژاد به دلیل اینکه هیچ مسئولیتی نداشته است و به نوعی خلع شده بود و کاری ساده در استان به او واگذار کرده بودند به شدت از آن دولت کینه دارد و خلاصه اینکه همه را با یک چوب می راند. پس تقصیر ندارد!!

 آیا ادبیات فرماندار مصداق ساده لوحی است؟!

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)،داستان برخی از مدیران شهرستان ما نیز برای خودش حکایتی شده است،حکایتی که نمی دانیم باید به حال این دسته خندید یا گریه کرد؟!
مدیرانی که وقتی داغ می کنند هرچه به ذهنشان رسید بر زبان می آورند و اصلاً کاری هم به آخرت و قیامت و جوابگویی و آبروی مومن ندارند.
مدیرانی که فراموش کرده اند که در دولتی پست گرفته اند که رئیس اش مدعی است دولتش دولت اخلاق است. شما نظر دهید این سخن را قبول می کنید که یک مدیر ارشد یک شهرستان بزند:« یک مشت دزد و آدم ساده لوح مخالف برجام هستند»
این جمله از ظهر روز چهارشنبه از طریق شبکه مجازی پخش شده است و امید داریم که گوینده به خاطر این ادبیات از مردم فهیم دزفول عذرخواهی کند. عذرخواهی از آنانی که به آنان تهمت زده است بماند با کرام الکاتبین!که او بد طور بازخواست می کند.  
اگر مقصود جناب فرماندار به عنوان مدیر ارشد، که در جلسه شورای اشتغال اینگونه حرف زده است،منتقدان برجام است، بد نیست که بداند این برجام که اینطور از آن دم می زند و همه منتقدان را دزد خطاب می کنند اگر سند بی نقصی و فتح الفتوح بود که نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی و از همه مهم تر مقام معظم رهبری بر آن حاشیه و تذکرات و پیش شرط هایی نمی نوشتند. در ثانی بد نیست به این مدیر مودب!! برخی از منتقدان را معرفی کنیم:
1- دکتر عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی که هدف ترور ناموفق تیم ترور صهیونیست ها شد و رزمنده دوران دفاع مقدس. آیا ایشان دزد است؟ اگر دزد و یا ساده لوح بود که مانند برخی ازهمفکران اصلاح طلب این آقای مدیر به دامان غرب فرار می کرد. این ساده لوح است؟ اگر ساده لوح بود چگونه دانشمند هسته ای شد و نامش در لیست ترور جا گرفت؟ اگر ساده لوح بود به سادگی سرویس های جاسوسی بیگانه می توانستند او را طعمه خود کنند مانند برخی از تیم هسته ای دولت اصلاحات.  
2- دکتر سعیدزیباکلام ،استاد تمام دانشگاههای تهران. این مخالف و منتقد دزد است؟ اگر دزد بود که بایستی به مانند برخی از استادان دانشگاه شیفه غرب بیگانگان او را در سر حلوا حلوا می کردند.
3- دکترسعیدجلیلی، رئیس تیم مذاکره کننده سابق و از جانبازان دوران دفاع مقدس؛ایشان دزد و یا ساده لوح هستند؟ اگر این نسبت ها به او می چسبید پس چگونه به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده انتخاب شد و نیز از سوی رهبر انقلاب به عنوان نماینده معظم له در شورای عالی امنیت ملی انتخاب و هنوز هم در این پست انجام وظیفه می کند. البته شاید اگر او هم دل راکتور اتمی اراک را با بتن پر می کرد و در فردو به جای فعالیت هسته ای شهربازی آنجا احداث می کرد و حفره های فردو را تونل وحشت می کرد امروز یک مدیر دسته چندمی در یک شهرستان او را دزد خطاب نمی کرد.
4- سردار کوثری از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق قرارگاه امنیتی ثارالله تهران و نماینده سه دوره مجلس آیا ساده لوح و دزد است؟!فرماندهی که به ساده زیستی مشهور و به عنوان مطیع ولایت در اذهان شناخته شده است.  
دهها استاد دانشگاه و اساتید حوزه علمیه  و صدها دانشجویان دوره های ارشد که از جوانان مومن وانقلابی نیز هستند که در کشور نام آشنا هستند و از منتقدان برجام به شمار می روند، که این مدیر دزفول به همه آنان تهمت زد! که بدینوسیله ما به نوبه خود از آنان پوزش می طلبیم و گوییم حساب این شخص را از مردم فهمیم دزفول جدا نمایند.
برجامی که خود مسئولان ارشد دولتی دستاوردش را «هیچ»عنوان نموده اند و کارشناسان امر بر این باور هستند که برجام بهترین دستاوردش برای اروپاییان شده است تا ایران را بازارش فروش اجناس خود نمایند.
کلام آخر باید بگوییم:ساده لوح آنان هستند که به جای اینکه محور وحدت باشند مرکز تفرقه در بین مدیران دیگر هستند و با حرفهای نسجیده اذهان عمومی را متشنج می کنند.
 باید به این آقا عرض کنیم که مدیریت ارشد یک شهر با چاله میدان فرق دارد،آنهم شهری مانند دزفول با دیرینه با فرهنگ و اصالت. پس بهتر است این ادبیات باب نشود که اگر شد مطمئناً گریبان همین مدیر را نیز خواهد گرفت.  
شنیده شده است که این مسئول در دوران دولت دکتراحمدی نژاد به دلیل اینکه هیچ مسئولیتی نداشته است و به نوعی خلع شده بود و کاری ساده در استان به او واگذار کرده بودند به شدت از آن دولت کینه دارد و خلاصه اینکه همه را با یک چوب می راند. پس تقصیر ندارد!!
جهت افزایش اطلاعات عمومی این مدیر باید عرض کنیم که:کسی مخالف مذاکرات و نتیجه مذاکرات 12 ساله هسته ای نیست بلکه منتقد برخی از بندهای برجام و اعتماد بیش از حد دولت به آمریکا است ،آمریکایی که هر روز یک بهانه برای عدم اجرای برجام درست می کند به گونه ای که دیگر دبه در آوردن آمریکا صدای خود مسئولان ارشد دولت یازدهم را نیز درآورده است.
ختم کلام اینکه: این سخنان جز ایجاد دوستگی چیزی به همراه ندارد و این مهم را مسئولان بدانند و اگر نمی دانند بهتر است باردیگر سخنان رهبرمعظم انقلاب را در این خصوص مطالعه نمایند. ونیز سخنان جناب فرماندار در این جلسه نقدهای جدی دارد که فرصت دیگر می طلبد،مثل این که گفته اند:"انقلاب اسلامی با گرسنه و فقیر به جهان صادر نشده است بلکه با پول و سرمایه و پیگیری و اگر حرفی در دنیا می زنیم بابت پشتیبانی هایی است که انجام شده است." به ایشان سفارش اکید می کنیم که بروند پیام قبول قطعنامه امام را بخواهند و تعارض این سخنش را با جملات امام بررسی نمایند. ما اگر با پول انقلاب را صادر می کردیم که دشمنان هراسی نداشتند چرا که آنان دهها برابر ما هزینه می کنند؛ولی چه نتیجه ای گرفته اند؟!ما انقلاب را با اسلام صادر کردیم ،ما انقلاب را  با مقاومت در برابر استکبار صادر کردیم.  
این سخنان آقای فرماندار یا مصداق ساده لوحی است و یا...
یاعلی مدد
انصارحزب الله شهرستان دزفول

برچسب ها: انصار حزب الله دزفول فرماندار دزفول برجام