کد خبر : ۲۲۲۲۲۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت ۰۸:۰۴

معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان:
شهدا امامزاده های عشق هستند/ دشمن با یک موشک ایران نابود می شود

معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج) گفت: شهدا امامزاده های عشق هستند که با جان خود درمقابل دشمن برای سربازی ولایت ایستادند.

 شهدا امامزاده های عشق هستند/ دشمن با یک موشک ایران نابود می شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ عبدالرضا حاجتی شامگاه یک شنبه در آیین شبی با شهدا که با حضور مردم و مسئولان برروی پیکر پاک 165 شهیدگمنام در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: شاید دلیل گمنام ماندن برخی از شهدا این است که دروصیت نامه های خود اعلام کرده اند دلشان می خواهد مانند مادرشان فاطمه زهرا (س)  ناشناس بمانند.

وی افزود: اكنون که مردم شهید پرور شهرستان دزفول پس از سالها اینچنین باعشق در کنار شهدا مانده اند سرویس های جاسوسی و ماهواره های دشمن که آرزودارند شکسته شدن ولایت و ایمان راببینند کجاهستند که بازهم به آنها بگوییم عددی نیستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: یادمان باشد امام خمینی (ره)  در سرزمینی انقلاب کرد که متعلق به آمریکا و استکبار بود و ایران برده و حقير بود اما امام بزرگوار به ملت شریف ایران عزت و سربلندی عطا کرد.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: سال 57 در ایرانی ندای انقلاب طنین انداز شد که 4 راه اقتصاد دنیا و سرشار از معادن ارزشمند و استراتژیک بود. ایرانی که دنیاقصدداشت منابع فراوان آن را به تاراج ببرد اما دیدیم که حضرت امام همچون امام حسین  (ع)  قیام و انقلاب کرد.

وی اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی ابرقدرت های جهان به صدام تجهيزات و منابع فراوان دادند تا با حملات خود مردم ایران را بخاطر حمایت از امام خمینی (ره)  منصرف کنند اما مردمان ایران مردانگی کردند  و شرافت خود را حفظ کردند.

سرهنگ حاجتی بابیان اینکه مادران این سرزمین فرزندان خود را تقدیم امام و انقلاب و اسلام کردند تا انگ بی معرفتی نخورند ، گفت: امام درزمانی که ایران در اوج حقارت بود با همین مردم سربلند و مقاوم دزفول انقلاب کرد و به راستی که مردمان دزفول شایسته بهترين ها هستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج)  خوزستان بابیان اینکه شهدا امامزاده های عشق هستند ، افزود: آنها با جان خود درمقابل دشمن برای سربازی ولایت ایستادند و ما نیز همچنان بایدادامه دهنده راه حسینی آنها باشیم.

سرهنگ حاجتی با اشاره به رشادت های رزمندگان و مردمان دزفول در ایام جنگ تحمیلی تاکیدکرد : نام دزفول در تاریخ ایران با عزت و سرافرازی ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهدا دکترای معرفت داشتند که اجازه ندادند دشمن پاروی اهداف کربلای 1400 سال پیش بگذارد، اظهار کرد: امروزه به حرمت و پاسداشت خون همین شهدا است که جوانان ما در کیلومترهادورتر از وطن نبل الزهرا را آزاد می کنند.

سرهنگ حاجتی در ادامه گفت: دشمن قصد دارد از طریق فضای مجازی و تهاجم فرهنگی به ما حمله کند که مردم ایران و به ویژه جوانان باید هوشیار باشند هر چند امروزه فرهنگ شهادت در بین جوانان ما نهادینه شده و جوانان کشورمان تبديل به سربازامنیت و مدافع حرم شده اند.

معاون اجرایی سپاه حضرت وليعصر (عج) با اشاره به قدرتمندی ایران در منطقه و جهان ، تاکید کرد: امروزه اگر اسرائیل یاعربستان و استکبار بخواهند دست از پاخطا کنند با یک موشک آنها را با خاک یکسان می کنیم چرا که ایران ملتی سربلند و به یمن وجود دلاورمردان و شیرزنان خود همواره قدرتمند خواهد بود.

کاروان حامل 165 شهیدگمنام که عصرامروز وارد شهرستان دزفول شده بودند پس از طی کردن مسیرهای مشخص در نهایت با استقبال پرشور مردم به سمت حسینیه ثارالله مشایعت شد و در این حسینیه برنامه هایی همچون مداحی و آیین شبی با شهدا اجرا شد. تابوت های حامل پیکرپاک این شهدا در محل حسینیه برروی زمین قرارداده شدند و مردم در اطراف آنها گردهم آمدند و به راز و نیاز و مناجات پرداختند.سرانجام پس از پایان این مراسم باشکوه پیکرپاک این شهدا مجددا در کانکسی چینش شد تا برای ابراز هویت به تهران منتقل شوند. دزفول تنها شهرخوزستان بود که امروز میزبان ورود این شهدای گمنام بود.

این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر۸، کربلای ۴، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، محرم و تک‌های دشمن در سال ۶۷ هستند.

پیکرهای پاک این شهدا در روزهای اخیر در مناطق جنگ تحمیلی در استان‌های بصره و العماره عراق از سوی گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

مردم دزفول در ایام دفاع مقدس 2 هزار و 600 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

برچسب ها: معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان سرهنگ عبدالرضا حاجتی