کد خبر : ۲۲۰۰۶۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت ۰۶:۲۸

مقتدایی:
باید ظرفیت انتقادپذیری در سطح جامعه افزایش یابد/ مسئولان وارد حوزه‌های اختیار سایر مدیران نشوند

استاندار خوزستان گفت: مسئولان وارد حوزه های اختیار سایر مدیران نشوند. حریم ها باید حفظ شود زیرا در این زمان ساختارها شکسته شده است. به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) “عبدالحسن مقتدایی” شامگاه چهارشنبه در آخرین شورای اداری خوزستان عنوان کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و نظام…

 باید ظرفیت انتقادپذیری در سطح جامعه افزایش یابد/ مسئولان وارد حوزه‌های اختیار سایر مدیران نشوند





 استاندار خوزستان گفت: مسئولان وارد حوزه های اختیار سایر مدیران نشوند. حریم ها باید حفظ شود زیرا در این زمان ساختارها شکسته شده است.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) “عبدالحسن مقتدایی” شامگاه چهارشنبه در آخرین شورای اداری خوزستان عنوان کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و نظام هستند. این قشر باید ظرفیت انتقادپذیری در سطح جامعه را افزایش دهند.

وی افزود: رسانه ها باید به صورت تخصصی وارد میدان شوند و در مقاطع خاص زمانی یک موضوع خاص را مورد توجه قرار دهند.

مقتدایی اظهار کرد: سال گذشته، ۶۶پروژه شاخص را تعمدا کنابچه کردیم و در اختیار رسانه ها قرار دادیم که از مسئولان مطالبه داشته باشند. نشریات با حالت تحلیل گرانه به پروژه های شاخص استانی بپردازند. قدر صمیمت بین رسانه های استان و دستگاه های دولتی را بدانیم. همراهی رسانه ها در حل مسائل استانی نتایج خوبی را داشته است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایندگان جدید تلاش کنند با نگاه ملی مشکلات استانی را حل کنند و به دنبال قوانین تسهیل کننده در امور باشند، اظهار کرد: نحوه تخصیص یک درصد بودجه باید به صورت جدی پیگیری شود. حریم مجموعه های اجرایی باید حفظ شود. مسئولان وارد حوزه های اختیار سایر مدیران نشوند. حریم ها باید حفظ شود زیرا در این زمان ساختارها شکسته شده است به گونه ای که تعامل من با آیت الله جزایری در حد اعلا قرار دارد.

وی گفت: برخی افراد شخصیت حقیقی و مبارزاتی آنها جایگاه است. آیت الله شفیعی در امنیت استان نقش بسیاری را ایفا می کند. جایگاه حقیقی برخی افراد بر روی جایگاه حقوقی آنها تاثیرگذار است.

مقتدایی تصریح کرد: هیچ کدام از مدیران حق ندارد صحبتی در راستای تخریب جایگاه حقوقی نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام دهند. البته رعایت عکس این مسئله نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: یکی از عوامل تشویقی در اختصاص بودجه سال آینده توجه به طرح هایی همچون ارائه خدمات و اعتبار به سازمان ورزش و جوانان است.

استاندار خوزستان با اشاره به کاهش آمار تلفات جاده ای در استان گفت: فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:۲ سال شرایط رکود را طی کردیم اما خوشبختانه استان به توفیقاتی در این زمنیه دست یافت. خوزستان در ارزیابی ها بین ٣١ استان کشور در زمنیه فعالیت های خلاقانه رتبه اول را دارد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تورم، رکورد و نرخ بیکاری افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه یک مدیر باید ریسک کند گفت: مدیری که در فعالیت های خود خلاقیت نداشته باشد دچار رکود می شود.


مهر





برچسب ها: مقتدایی استاندار خوزستان