کد خبر : ۲۲۰۱۰۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ ساعت ۰۲:۲۹

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)؛
دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز در دزفول افتتاح شد

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز امروز با حضور مسئولان در دزفول افتتاح شد.

 دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، خیر حوزه سلامت، حاج غلامحسین زاده دباغ، ظهر امروز  چهارشنبه در آیین افتتاح این دو پایگاه اورژانس شهری ۱۱۵ که با حضور مسئولان شهری در شهرک شهید منتظری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر که ما و دیگر خیران در زمینه های مختلف تلاش و خدمت کنیم باز هم نمی توانیم قطره ای از خون شهدا را جبران کنیم.

وی بابیان اینکه ما خدمت گذار مردم هستیم و امیدواریم که بتوانیم این راه را ادامه دهیم، افزود: مقرر شده تا علاوه براین دو پایگاه درآینده نزدیک ۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیگر  را نیز در مناطق مختلف شهرستان احداث کنیم.

شهردار دزفول نیز در این آیین اظهار کرد: شهرداری دزفول در تمام عرصه های خدمت و تلاش پا به پای مسئولان و خیرین است و از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: شهرداری دزفول با همکاری شورای شهر توانست زمین این دو پایگاه اورژانس را به فرد خیر حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد.

وی به غلامحسین زاده دباغ خیر حوزه سلامت پیشنهاد داد تا پایگاه های اورژانسی که قرار است در آینده ساخته شوند را در محل های بلوار ملاصدرا و کمربندی غرب احداث کنند تا حوادث رانندگی در این مناطق کاهش یابند و تاکید کرد که شهرداری نیز برای تحویل زمین در این دومنطقه آماده است.

شهردار دزفول بابیان اینکه درحال تحویل زمین به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت مرکز درمانی برای بیماران قطع نخاعی هستیم، افزود: امروزه دغدغه شهرداری دزفول اسکان افرادی است که از شهرهای مختلف برای دریافت خدمات درمانی وارد دزفول می شوند که در این زمینه تمام تلاش ما ساخت یک هتل مخصوص این افراد است.

کرمی نژاد درادامه در خصوص اولویت های شهرداری و شورای شهر دزفول در سال جدید نیز گفت: امیدوار هستیم در سال جدید بتوانیم گره های ترافیکی را با ادامه ساخت و احداث کمربندی های اطراف شهر برطرف کنیم ضمن اینکه زیباسازی شهری و دفع آب های سطحی نیز ازدیگر اولویت های ما در سال گذشته بوده که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

دوبرابر شدن مسافران نوروزی در دزفول

وی از دوبرابر شدن آمار مسافران نوروزی به دزفول نسبت به سال گذشته خبرداد و عنوان کرد: هنوز آمارگیری تکمیل نشده اما قطعا آمار ورود مسافران و گردشگران نوروزی به دزفول نسبت به نوروز سال گذشته دوبرابرشده است.

شهردار دزفول در ادامه از نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا با افزایش دعوت از مدیران استانی برای حضور در شهرستان دزفول نسبت به سال گذشته، روند توجه و همکاری های استان با ادارات دزفول در زمینه ساخت و تکمیل پروژه ها سرعت و بهبود یابد.

لزوم افزایش  توجه مسئولین

رئیس شورای اسلامی شهرک شهید منتظری نیز در این آیین با بیان اینکه این شهرک بالاترین آمار جمعیت ایثارگر را در خود جای داده، اظهار کرد: بنابراین این موضوع طلب می کند تا مسئولان شهری توجه بیشتری را در راستای خدمت رسانی به مردم این منطقه و تلاش برای رفع نیازمندی های آنها داشته باشند.

فریدون غلامی از افتتاح یک مرکز بهداشتی و درمانی خیرساز در شهرک شهید منتظری طی چندروز آینده خبرداد و افزود: قطعا این مرکز به تمام مردم منطقه و روستاهای اطراف خدمت خواهد کرد.

وی بابیان اینکه کلنگ احداث یک هنرستان کارودانش در سه سال گذشته در شهرک شهید منتظری به زمین زده شد، گفت: اما متاسفانه این پروژه به دلیل عدم تحقق اعتبار پیشرفت نکرد و ما انتظار داریم که این مشکل یا ازطریق مجمع خیرین مدرسه ساز و یا تشکیلات بنیاد برکت برطرف شود چرا که ساخت این هنرستان که نمونه آن در منطقه وجود ندارد برای شهرک و روستاهای اطراف نیز بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرک شهید منتظری دزفول درادامه خواستار احداث گاردریل در روبه روی این پایگاه اورژانس ۱۱۵  برای تامین امنیت آن شد.

به گزارش دز ان ان، ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو پایگاه اورژانس شهری  خیرساز به نام های پایگاه اورژانس حضرت فاطمه (س) شماره یک در جاده کمربندی حدفاصل جاده شمس آباد و جاده محمدبن جعفر، و پایگاه اورژانس حضرت فاطمه (س) شماره دو نیز در شهرک شهید منتظری با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد. هرکدام از این دو پایگاه اورژانس از مساحت ۲۵۶ مترمربع برخوردار هستند که با اعتبار هرکدام ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر نیکوکار غلامحسین زاده دباغ ساخته شدند.



برچسب ها: