کد خبر : ۲۲۱۵۵۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

معاون فرماندار دزفول خواستار شد:
مشارکت حداکثری دستگاه هاي اجرایی برای تامین نیازهای موکب اربعین دزفول در مرز چذابه

معاون عمرانی فرمانداری دزفول خواستار مشارکت حداکثری دستگاه هاي اجرایی شهرستان در راستای تامین نیازهای زیرساختی و غذایی موکب دزفول در مرز چذابه شد.

 مشارکت حداکثری دستگاه هاي اجرایی برای تامین نیازهای موکب اربعین دزفول در مرز چذابه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عبدالحسین پوررکني ظهر امروز دوشنبه در نشست پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: موکب اربعین دزفول در مرز چذابه امسال نیز همانند سالهای گذشته به زائران حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت زائران کربلا در سال جاری، افزود: زمینی که ازسوی استان برای موکب اربعین دزفول تعیین شده هزار و 800 متر مربع خواهد بود که نسبت به سال های گذشته با افزایش مساحت روبرو شده است .

معاون عمرانی فرمانداری دزفول با بیان اینکه  این موکب شامل 10 قطعه است، تصریح کرد: مکان موکب اربعین دزفول در همان محل سال گذشته است.

پوررکني خواستار معرفی افراد تعیین شده برای استقراردر موکب از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان درراستای صدور مجوز شد و گفت: این افراد باید ظرف دو روز آینده به فرمانداری وکميته امنیتی ستاد اربعین شهرستان معرفی شوند.

وی خواستار مشارکت حداکثری دستگاه هاي اجرایی دزفول در راستای تامین نیازهای عمرانی، زیرساختی و غذایی این موکب شد و گفت: با توجه به آمادگی شهرستان و افزایش مساحت موکب امسال باید برنامه های خود را در راستای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین افزایش چندبرابري دهیم.

پوررکني همچنین ادامه داد: بنابراین تمام مسئولان دزفولی باید همت کنند تا امسال در ایام اربعین با هیچ گونه مشکلی از جمله مشکلات امنیتی و مالی مواجه نشویم.

برچسب ها: عبدالحسین پوررکنی معاون عمرانی فرمانداری دزفول ستاد اربعین حسینی شهرستان دزفول