کد خبر : ۲۲۲۳۰۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۲۸


گزارشی از فعالیت های خبری روابط عمومی شهرداری دزفول در سال ٩٥

با توجه به اهميت اطلاع رساني خدمات شهرداري به شهروندان و همچنين آگاه سازي همشهريان عزيز در خصوص پروژه هاي عمراني طي سال 95بيش از 120 خبر و گزارش تصويري توسط روابط عمومي شهرداري منتشر شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري دزفول، محسن زرشناس با ذكر اين مطلب گفت: يكي از وظايف متعدد روابط عمومي اطلاع رساني در كليه حوزه هايي است كه يك نهاد يا ارگان در آن فعاليت دارد و با عنايت به اينكه حوزه فعاليت شهرداري بسيار وسيع است، طيف بزرگي از فعاليت هاي مختلف، از فرهنگي تا عمراني و خدماتي را دربر مي گيرد، به تبع آن وظيفه اطلاع رساني در اين نهاد نيز دايره وسيع تري بايد داشته باشد از اين روبنده با همكاري مجدانه ساير همكارانم در روابط عمومي شهرداري دزفول تمام تلاش خود را در حد توان جهت حضور موفق در اين عرصه طي سال 1395 به كار بستيم كه اميدواريم در اين خصوص مورد قبول همشهريان عزيز قرار گرفته باشد.

مسئول روابط عمومي شهرداري دزفول افزود: طي سال گذشته بر اساس آمار موجود، هر سه روز يك خبر يا گزارش تصويري و يا نوشتاري از فعاليت هاي مختلف شهرداري دزفول در رسانه هاي مختلف اعم از مكتوب، سايبري و صدا و سيما به سمع و نظر مخاطبان رسيد.

وي تصريح كرد: علاوه بر اخبار و گزارشاتي كه توسط واحد خبر روابط عمومي تهيه و منتشر شد، تعداد قابل توجهي خبر و مصاحبه با شهردار محترم دزفول، معاونان، مديران مناطق و سازمان هاي تابعه بصورت مستقل توسط رسانه هاي مختلف اعم از خبرگزاري ها، سايت هاي ملي و محلي و رسانه هاي مكتوب طي سال 1395 تهيه و منتشر شد.

 زرشناس خاطر نشان كرد: بغير از موارد ذكر شده بالا روابـط عمومي شهرداري در موارد خاص علاوه بر درج خبر و يا اطلاعيه در رسانه ها، جهت اطلاع رساني بهتر به شهروندان اقدام به نصب بنرهاي متعدد در سطح شهر نمود كه در موارد متعدد مورد استقبال عزيز قرار گرفت.

مدير روابط عمومي شهرداري دزفول ضمن تقدير و تشكر از مساعدت روابط عمومي هاي مناطق سه گانه و سازمان هاي تابعه شهرداري ابراز اميدواري كرد كه در سال جديد، اين همكاري ها بيش از پيش افزايش يافته و مجموعه شهرداري بتواند در مسير پيشرفت و آباداني هرچه بيشتر و خدمت به شهروندان گام بردارد.

شايان ذكر است كليه بنرهاي فرهنگي، حضور شخصيت ها، اطلاع رساني در خصوص مختصات و زمان افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي شهرداري، مراسمات فرهنگي و ... نيز از اموراتي است كه توسط روابط عمومي شهرداري دزفول تهيه و به استحضار شهروندان گرامي مي رسد.

برچسب ها: محسن زرشناس روابط عمومي شهرداري دزفول شهرداري دزفول